onsdag 2. mai 2012

Stordal-Vigra live oppdatering

Vi prøver å følge kampen mellom Stordal-Vigra live her på siden.

Vigra stiller med følgende lag i 4-5-1 / 4-4-1-1

                                   Robin
              Ole Kristian-Håvard-Junior-Marius
                Nils J-Kristoffer-Frank-Audun
                                   Svend
                                    Olai

På benken: Karl Erik og Hans Jakob

10 min spilt og Stordal tar ledelsen 1-0 ved Sindre Holteite

15 min spilt Stordal øker til 2-0 nok en gang ved Sindre Holteite

20 min Stordal dominerer kampen, er meget ballsikre og solid defansivt. Vigra har desverre lite å komme med de første 20.

Ca 40 min og Stordal går opp i 3-0, ved Høyanger. Ser dårlig ut for Vigra dette....

Pause og stillinga e 3-0 til Stordal. Stordal er det klart beste laget og det har vært til dels enveiskjøring i 1.omgang. Vigra hatt et par brukbare skudd på mål, men ellers lite framover. Tapre de fleste duellene og lite gnist.

Vigra har foretatt ett bytte i pausen: Ut Nils Jonny inn Karl Erik

55 min nytt bytte på Vigra: Ut Kristoffer inn Hans Jakob

Etter ca 70 min spilt er stillingen fortsatt 3-0 til Stordal.

Slutt og det enda 3-0 til Stordal. Vigra hevet seg i 2.omgang  og turte stå litt høyere i banen. Det førte til at Stordal gjorde litt flere feil enn i 1.omgang. Men alt i alt var Stordal det klart beste laget og sikkert også det beste laget i divisjonen i følge rapportene fra Stordal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar